Thursday, February 04, 2010

¿Quien ye Quien na Oficialidá?

Fai tiempu que tengu estu abandonau, a ver si torno que temas hai abondos p'aldericar...


Dempues de l.leer dalgunos medios dixitales paez que esclariar una vegada mas el quien ye quien na oficialidá. Pa poder falar de cousas concretas ya que sin nun gobiernan pue decise que faire la de dios pero caro de boca, falemos de los que gobiernan o

La FSA, PSOE, UGT ya demas sirvientes d'esi palu.....NON OFICIALIDÁ por motivos varios variantes na historia, el que ta mas de moda agora, ye la imposicíon.

El PP=Asturies Lliberal dicen estu:

Para el PP es necesario definir claramente los límites de cada uno, «algo que debería estar absolutamente claro». Aréstegui dice que su partido no defiende la oficialidad sino «la preservación de la lengua de cada zona».

Si hubiere un premiu a la confusión ya a la mentira ois el PP asturianu paezse al PP madrilanu, la diferencia ye que n'Asturias ta a velas venir.

Menos mal que d'una vez por todas Aréstegui fala claro. El PP NON QUIER LA OFICIALIDÁ.

Resultau PP NON OFICIALIDÁ


IU-LV-BA, a pesar de dir el señor Rafael Palacios a la reuniones del CAO ya chegar dicir "ye que nosotros nun sabemos que fader porque claro si vamos a las concentraciones se nos mal interpreta que queremos ser cínicos y si no vamos se nos crítica que no apoyamos"....pero señor Rafael fale asturianu nel parlamentu asturianu, pida nas negociaciones la Conseyería de Cultura pa poder fader mas cousas po l'asturianu hombre, mantenga vivo el debate de la oficialidá anque nun seya pa ganar votos, faiga dalgu. Por muitas declaraciones que faigan ya muitas promesas la coalición IU-LV-BA traiciona a muitos votantes nesta lexislatura col tema l'asturianu.

Resumiendo, IU-LV-BA NON OFICIALIDÁ

Las tres fuercias que tienen capacidá de gobiernu nestos momentos tan pola NON OFICIALIDÁ.

1 comment:

Anonymous said...

Resucitará La PIta POla pa la precampaña electoral??? Noemí knows..