Saturday, December 18, 2010

POBRE CLASE MEDIA


http://play.cuatro.com/directo/portada/reporteros-cuatro-rec/ver/pobre-clase-media


Viera un cachu fai tiempu peru anueite vilo enteru. Yía increible que la sociedá del MAL ESTAR permita esto, inda mas con un gobierno asturianu ya español de "izquierdas socialista".

El sistema de compra de vivienda yía na prautica un camín ensin retorno pa engordar ya garantizar los beneficios de las entidades bancarias. Un camín nel que una persona tien que firmar una hipoteca pa poder disfrutar del artículo 17, ye una trampa perfeutamente montada pa apresar a la persona, pagando el precio de la vivienda mas el marxen de beneficios pa una cadena de fartones sinverguezas.

Ye totalmente incomprensible que consintamos esto, que consitamos que d'ún plumazo pases de tener una casa, a que te desahucien, ya que quedes pagando la casa ensin habitar nel.la.

Dame verguenza pertenecer a una sociedá asina, dame verguenza que los impuestos que pago nun sirvan pa que'l drecho a una vivienda digna seya mas afayadizu a la definición, dame verguenza que los representantes políticos asturianos ya españoles agachen la cabeza ante los "mercaos", invisibles, poderosos, ya indiferentes a las personas ya sobre manera dame veguenza que este tope de fartase d'especular, de sacar beneficio sobre beneficio non solu nun sirva pa non correxir esas prauticas d'especulación si non que LA CLASE TRABAYAORA TIEN QUE PAGAR LOS GASTOS XENERAOS POLA ESPECULACIÖN YA LA AVARICIA de:

- Los bancos.
- Las empresas constructoras.
- Las corporaciones locales, ayuntamientos

LA PERMISIVIDAD DE:

- Gobiernos escoyios polas personas a las que agora obligan a mendigar a pasar fame a vivir na caí, cuandu tenían que purgar los escesos nas entidades financieras ya nos que pretenden fader del drecho a la vivienda una fonte de pura especulación.

Artículo 47
Todos los españoles tienen derecho a disfrutar de una vivienda digna y adecuada.
Los poderes públicos promoverán las condiciones necesarias y establecerán las normas
pertinentes para hacer efectivo este derecho, regulando la utilización del suelo de acuerdo
con el interés general para impedir la especulación. La comunidad participará en las
plusvalías que genere la acción urbanística de los entes públicos.




Artículo 50
Los poderes públicos garantizarán, mediante pensiones adecuadas y periódicamente
actualizadas, la suficiencia económica a los ciudadanos durante la tercera edad. Asimismo,
y con independencia de las obligaciones familiares, promoverán su bienestar mediante un
sistema de servicios sociales que atenderán sus problemas específicos de salud, vivienda,

No comments: