Tuesday, October 09, 2007

Nun escaecer lus nuesus raigañus


Tiemblan lus sentimientus al alcordase de lo que pasanon los nuesus viechus trabayandu de sol a sol , cun muyaduras, pasandu fame pa salir p'alantre.

Vese la impotencia de nun poder fader nada mas que siguir aguantando las decisiones de los fartones que-ys importa una mierda las payozas ya lo demas.Cun tal de fader autopistas ya dicir que de xuru que vamos l.legar al plenu empleu.Nun sei nin cumu s'atreve a dicir esu el señor Areces co la sangria de xente marchando ou l.legamus al plenu empleu ou quedan na mas los osos en Muniel.los

Güey son tiempus de ser "guay", de nun dir co las vacas de menospreciar el nuesu pasau co la sida de la globalizacion, peru son semeyas cumu esta que fain ver que n'Asturies hai xente que llucha po lo sou.

Raru ia el que nun tuvo nuna casa de pueblu de pequenu ou tien familia ya presta-y dir a fartase co la bona cumida ou respirar l'aire l.lenu de vida nos tesus ya montes.

Cumu presta esu debiamos d'alcordanos de mirar pur ese entorno pur esa xente de fader tou lo que se pueda pa qu'Asturies nun seya cumu quieren dalgunos zoquetes el xardin d'España pa venir a cazar ya pasear na mas nas vacaciones¡¡¡¡

Quiciabes ia el miou pasau de dir co las vacas ya vivir nun pueblu el que me fai que ver semeyas cumu estas salgan estas sensaciones de mi.

Tenia mas que dicir peru dende anueite que vi la semeya escaeciuseme cumu s'escaecen los pueblos, las costumes, las tradiciones, es respetu por la xente qu'entovia cuida la so casa ou la so payoza.

Salú

1 comment:

Anonymous said...

Presta char una güeyada al tu blog y alcontrar coses como esta fras: "Cómo s'atreve a dicir esu el señor Areces cola sangría de xente marchando....", buen testu el tuyu, alcordándote de tolos asturianos que tan fuera trabayando, mentantu que fales de los que trabayaron equí dende fae tiempu, paece que nesta rexión con tomar sidra y cuatro coses más ya tenemos bastante, y que naide echa cuenta de los nuesos pueblos, los nuesos montes, nadie s'alcuerda de lo que trabayaron los nuesos abuelos nel prau, curiando les vaques, na mina, etc...Na, sigue escribiendo, que fae falta xente como tú. Pa finar y pa que me reconozcas, sino lo ficíste ya, dígote que:"Tú y yo xamás seremos amantes, pero sintonizamos una FM parecía"