Thursday, March 13, 2008

Acercase la preba del Polígrafo al PP

A dia de güey tras las elleiciones, tras la victoria de la izquierda n'España (nun digo Zapatero purque hai xente que voto escontra el PP, no a favor de Zapatero), tras las campañas de asturianismu pur parte del PP, tras la baxada de votos del partiu nacionalista Unidá(mas que previsible ya lóxica), tras la casi estinción de IU, tras tou esu n'Asturias tou sigue igual. Tou sigue igual col alivio que nun ganou el PP peru una vegada mas n'Asturies priman los intereses que NUN son los d'Asturies dado qu'el gobiernu actual d'Asturies ia una fabrica de fartones (vease caso del señor asesor técnico del conseyeru d'Educacion ex-Alcalde de Cangas del Narcea el señor Cuervo que nun pudo tar sin chupar del bote nin unos meses antes d'entrar al senau y que supongo que se amoldaria sin problema al cargu na conseyeria d'educación dada afinidad d'ambos en estinguir y despreciar la l.lingua asturiana).Estu fai que realmente nos faigamos la entruga ¿el votu util n'Asturias que ye? votar al PSOE ye seguir como tamos, agora bien pensar qu'Acebes pue ser un cargo publico mete muito mieu pal cuerpu.¿Qué nos queda entos?Bueno a lo que vamos....

Solu dalgunos partius fixeron promesas que, increiblemente pa los ciudadanos, tamos ante la posibilidá de evaluar la so veracidad.Este ia el casu del PP con Gabino astur a la cabeza seguiu y de cerca por Pilar Pardo que padecieron el virus del asturianismo en las ultimas semanas ou de otros como el escritor afiliau al PP Humberto Gonzali o el masimo exponente de la dignificacion de la l.lingua asturiana nel conceyu d'Uvieu, el señor conceyal Felguerosa que pur nun tener nun tien nin los carteles de las señales de tráfico na so ciuda n'asturianu.

Vamos a comprobar fasta que puntu ia verda la intención del PP de que la l.lingua de los asturianos seya Co-oficial col castellano n'Asturias. ¿Cómo lo vamos a comprobar? Muy senciellu.

http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2008031300_42_616784__ASTURIAS-PSOE-asturiano-antepone-reforma-Estatuto-negociar-nuevo-pacto

Sin muito disimulo(ye lo que tien sentise amo ya señor d'Asturias ya de los sos habitantes) la FSA mediante el so portavoz el señor Fernández diz que antes de negociar la gobernabilidad d'Asturias pa poder desatascar los presupuestos pa por exemplu antes d'eso ia necesariu modificar el Estatuto ya aprobalu. Años sin preocupase del Estatuto, ya agora ia d'una urxencia mayor que la del consensu pa gobernar, curiosu cuando menos.Ya curisou tamien que el Partido Socialista Obrero Español tenga tendencia a pautar con el Partido Popular antes que con Izquierda Unida.Diz que claro que ia mas probable tar d'alcuerdu col PP en cosas como el "bable" (tovia sigue utilizando la despectividad pa falar de la nuesa l.lingua) que con IU (que solu nestos ultimos meses fixo una miniapuesta po la oficialidá que-y costo la marxinalidá política).Ante estu ¿que tenemus n'Asturies entos dos partius PSOE Y PP escontra la l.lingua? ¿Esu podria l.lamse nacionalismu español ? Igual si al menos parezlo cun detalles como el increiblemente faltoso e insultante video saliu de la factoria de la TPA onde se ridiculiza A TODOS LOS ASTURIANOS ya n'especial al nacionalismu:

http://www.youtube.com/watch?v=Qip0_nLq9Zs

Buenu a lo que vamos al polígrafo.

La comprobación vei ser de lo mas facil, si de la reforma del Estatuto sal outra cousa que nun seya la oficialidá del asturianu, el PP nun cumpliria las sos promesas, o ya nun tarian infectaus col virus del asturianismu cousa que deberia fader reflesionar a los votantes asturianos sobre esas repentinas gripes d'asturianusmu que invanden el PP en tiempus ellectorales.

Se admiten apuestas.

1 comment:

ayalgueru said...

temome lo peor

http://dexixonalondon.blogspot.com/