Thursday, March 06, 2008

Que nun vos engañen


Gabino Asturianista? Cola Cope, Rajoy ya Arturo Fernández?

PSOE:Más derechos? Menos p'Asturias, basureru d'Europa, desaniciu cultural y represion.

IU:Izquierda Verde y Asturiana?: La muleta del PSOE, Muselon, regasificadora ya renuncia a la oficialidá...




Artistes, músicos y defensores de la llingua asturiana vuélquense nel apoyu a la candidatura y tienen especial pesu ente los y les firmantes.
Xune Elipe, Xosé Ambás, Anxel Nava, Xosé Antón González Riaño, Xulián Fernández Montes, Ástur Paredes o Vicente García Oliva ente los firmantes. Consulta tolos firmantes y axúntate al manifiestu

Esta mañana la coalición UNIDÁ presentaba públicamente’l Manifiestu de Sofitu a les sos candidatures pal Congresu y el Senáu. Nel manifiestu, los firmantes, que rescamplen pola variedá de les sos profesiones y ámbitos de procedencia y que son persones representatives del movimientu ecoloxista, la cultura asturiana, la izquierda social y el movimientu sindical piden el votu pa les candidatures d’UNIDÁ y defenden que les propuestes de la coalición “son les que meyor representen la voz de les nuestres aspiraciones”.

MANIFIESTU: http://www.unida.as/adhesiones

PROGRAMA:
http://www.unida.as/programa/

ACTU FIN CAMPAÑA:
http://www.unida.as/2008/9-m-actu-fin-de-campana-en-xixon/


Sabeis qu'Unida tien una norma interna que prohibe a los sos dirixentes tar mas de dos lexislaturas nun cargu politicu? A que esu nun lo tien ningun partiu?

No comments: